Η εορτή της Αναλήψεως του Κυρίου και η μνήμη των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στην Ιερά Μητρόπολη…
Στο πανηγυρίζον Ιερό Παρεκκλήσιο της Αναλήψεως του Κυρίου στα Εξαμίλια Κορινθίας χοροστάτησε κατά τον Μέγα Εσπερινό ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κορίνθου κ. Παύλος, την Τετάρτη 20 Μαΐου…
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...