Οι γίγαντες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Meta και X ενέκριναν διαφημίσεις που στόχευαν χρήστες στη Γερμανία με βίαιη αντιμουσουλμανική και αντιεβραϊκή ρητορική μίσους κατά την προεκλογική περίοδο των ομοσπονδιακών εκλογών της χώρας, σύμφωνα με νέα έρευνα της Eko, μιας μη κερδοσκοπικής ομάδας εκστρατείας για την εταιρική ευθύνη. Οι ερευνητές της ομάδας εξέτασαν κατά πόσον τα συστήματα ελέγχου διαφημίσεων των δύο πλατφορμών θα ενέκριναν ή θα απέρριπταν τις υποβολές διαφημίσεων που περιείχαν μηνύματα μίσους και βίας με στόχο τις μειονότητες εν όψει εκλογών όπου η μετανάστευση έχει βρεθεί στο επίκεντρο του κεντρικού πολιτικού λόγου -συμπεριλαμβανομένων διαφημίσεων που περιέχουν αντιμουσουλμανικούς χαρακτηρισμούς, εκκλήσεις για φυλάκιση μεταναστών σε στρατόπεδα συγκέντρωσης και εικόνες που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη και απεικονίζουν τζαμιά και συναγωγές να καίγονται. Οι περισσότερες από τις δοκιμαστικές διαφημίσεις εγκρίθηκαν μέσα σε λίγες ώρες αφότου υποβλήθηκαν για έλεγχο στα μέσα Φεβρουαρίου. Προγραμματισμένες διαφημίσεις ρητορικής μίσους Σύμφωνα με το techcrunch.com, η Eko δήλωσε ότι το X ενέκρινε και τις 10 διαφημίσεις ρητορικής μίσους που […]
