Την Παρασκευής, 26 Ιουνίου 2026, κατόπιν προσκλήσεως του Διοικητού της 71ης Α/Μ Ταξιαρχίας “Πόντος”, Ταξιάρχου κ. Αριστείδη Τσουκαλά, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πολυανής και Κιλκισίου κ. Βαρθολομαίος, προέστη της Τελετής Ορκωμοσίας των Οπλιτών Θητείας της 2026 Β΄ ΕΣΣΟ. Η Ορκωμοσία των νέων Οπλιτών, πραγματοποιήθηκε στο Στρατόπεδο «Καμπάνη» που εδρεύει στην πόλη του Κιλκίς, παρουσία του Δημάρχου Κιλκίς κ. Δημητρίου Κυριακίδη και του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Κιλκίς κ. Ανδρέα Βεργίδη καθώς επίσης και πολλών συγγενών των νεοσυλλέκτων.