Από την έναρξη λειτουργίας του σε παγκόσμιο επίπεδο το 2016, το TikTok που ανήκει στην ByteDance έχει συγκεντρώσει πάνω από 1,12 δισεκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, σύμφωνα με το Backlinko. Οι Αμερικανοί χρήστες ξοδεύουν κατά μέσο όρο 108 λεπτά την ημέρα στην εφαρμογή, σύμφωνα με την Apptoptia. Η επιτυχία του TikTok έχει αναδιαμορφώσει το τοπίο των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, αναγκάζοντας ανταγωνιστές όπως η Meta και η Google να στρέψουν τις στρατηγικές τους γύρω από βίντεο μικρής διάρκειας. Αλλά μέχρι στιγμής, οι ειδικοί λένε ότι κανένας δεν έχει φτάσει την αλγοριθμική ακρίβεια του TikTok. «Είναι το κέντρο του διαδικτύου για τους νέους», δήλωσε η Jasmine Enberg, αντιπρόεδρος και κύρια αναλύτρια της Emarketer. «Εκεί πηγαίνουν για ψυχαγωγία, ειδήσεις, τάσεις, ακόμη και για ψώνια. Το TikTok δίνει τον τόνο για όλους τους άλλους». Πλατφόρμες όπως το Instagram Reels της Meta ‘s και το YouTube Shorts της Google έχουν επεκταθεί επιθετικά, λανσάροντας νέες λειτουργίες, εργαλεία δημιουργών και εξετάζοντας ακόμη και το ενδεχόμενο ξεχωριστών εφαρμογών […]
Πώς η άνοδος του TikTok πυροδότησε μια κούρσα βίντεο μικρής διάρκειας
Μπορεί επίσης να σας αρέσει