Το Airbnb έχει αρχίσει αθόρυβα να ενσωματώνει τεχνητή νοημοσύνη στην εξυπηρέτηση πελατών της, με τον διευθύνοντα σύμβουλο Brian Chesky να αποκαλύπτει ότι ήδη το 50% των χρηστών της στις Ηνωμένες Πολιτείες εξυπηρετούνται μέσω ενός AI bot. Η νέα τεχνολογία, που ξεκίνησε να εφαρμόζεται τον περασμένο μήνα, στοχεύει στη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών, μειώνοντας παράλληλα την ανάγκη για ανθρώπινη παρέμβαση. Παρά τον ανταγωνισμό από εταιρείες που επενδύουν επιθετικά στην AI, η Airbnb ακολουθεί μια πιο σταδιακή, στρατηγική προσέγγιση, δίνοντας προτεραιότητα στην ποιότητα της υποστήριξης πριν από την ευρύτερη εφαρμογή σε άλλες λειτουργίες της πλατφόρμας. «Ένα πράγμα που θα πω για το AI [είναι ότι] σίγουρα κάνει την εμπειρία του πελάτη ευκολότερη […] Έχει ήδη οδηγήσει σε μείωση κατά 15% των ανθρώπων που χρειάζονται να επικοινωνήσουν με ζωντανούς ανθρώπινους πράκτορες», σημείωσε ο Chesky . Πέρυσι, η εταιρεία δήλωσε στο TechCrunch ότι δοκίμαζε την τεχνολογία, αλλά με περιορισμένο τρόπο και μόνο για ορισμένα ερωτήματα. «Νομίζω ότι υπάρχουν πολλές δυνατότητες για την εφαρμογή […]
