Η Klarna επαναφέρει τον ανθρώπινο παράγοντα στην εξυπηρέτηση πελατών VIP

Παρά την εκτεταμένη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για την αυτοματοποίηση και τη μείωση κόστους στην εξυπηρέτηση πελατών, η Klarna επιλέγει να επενδύσει εκ νέου σε ανθρώπινο δυναμικό για να προσφέρει μια πιο προσωπική και υψηλού επιπέδου εμπειρία VIP. Ο CEO της εταιρείας, Sebastian Siemiatkowski, τόνισε στο συνέδριο SXSW του Λονδίνου πως η τεχνολογία και η ανθρώπινη επαφή δεν αποκλείουν η μία την άλλη, αλλά αντίθετα μπορούν να συνυπάρξουν, καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες των πελατών και δημιουργώντας ένα νέο πρότυπο εξυπηρέτησης. «Η σύζυγός μου με δίδαξε κάτι», δήλωσε ο CEO της Klarna Sebastian Siemiatkowski στο πλήθος στο SXSW του Λονδίνου. Απευθυνόταν στα πρωτοσέλιδα σχετικά με την εταιρεία που αναζητά να προσλάβει ανθρώπινους εργαζόμενους, αφού προηγουμένως είχε δηλώσει ότι η Klarna χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να κάνει εργασίες που θα αντιστοιχούσαν σε 700 εργαζόμενους. «Δύο πράγματα μπορούν να είναι αληθινά ταυτόχρονα», είπε. Ο Siemiatkowski είπε ότι είναι αλήθεια ότι η εταιρεία κοίταξε να σταματήσει να προσλαμβάνει ανθρώπινους εργαζόμενους πριν από μερικά χρόνια και έθεσε […]

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πολιτική Απορρήτου & Cookies
YouTube
YouTube