Η κορυφαία διασυλλογική μπασκετική διοργάνωση της Ευρώπης γυρίζει σελίδα, βάζοντας πλώρη για μια νέα εποχή ανάπτυξης και διεθνούς καταξίωσης. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής ανανέωσης, η EuroLeague ανακοινώνει την αποχώρηση της Turkish Airlines από τη θέση του naming sponsor, κλείνοντας έναν κύκλο 15 ετών στενής συνεργασίας, και υιοθετεί μια ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα με νέο λογότυπο και ξεκάθαρο brand name. Ο CEO της Euroleague Basketball, Παούλιους Μοτιεγιούνας, ευχαρίστησε δημόσια την Turkish Airlines για τη σημαντική συμβολή της όλα αυτά τα χρόνια, ενώ η διοργανώτρια αρχή παρουσίασε επίσημα το νέο της logo, που σηματοδοτεί την αποσύνδεση από τον τουρκικό αερομεταφορέα και την εδραίωση ενός καθαρού ευρωπαϊκού χαρακτήρα. New logo update ℹ️ pic.twitter.com/Jlw3dzratP — EuroLeague (@EuroLeague) July 1, 2025 Η ανακοίνωση της EuroLeague «Η Euroleague Basketball ανακοινώνει με υπερηφάνεια την αρχή μιας νέας, τολμηρής εποχής, παρουσιάζοντας μια νέα, καθαρή ταυτότητα για τη διοργάνωσή της: την EuroLeague. Αυτή η στρατηγική εξέλιξη σηματοδοτεί το τέλος της μακροχρόνιας συνεργασίας ονοματοδοσίας με την Turkish Airlines, η οποία […]
