Αν υπάρχει μία ομάδα αυτή την στιγμή στη Γερμανία που έχει πάει σε άλλο… επίπεδο το κεφάλαιο «πωλήσεις ποδοσφαιριστών», αυτή δεν είναι ούτε η πανίσχυρη Μπάγερν, ούτε η Ντόρτμουντ (μολονότι ήταν και είναι παραδοσιακά ένα selling-club), ούτε η Στουτγκάρδη ή, η Λειψία, αλλά η Άιντραχτ Φρανκφούρτης. Ένας απ’ τους πλέον παραδοσιακούς συλλόγους της Bundesliga, ο οποίος ωστόσο, έχει αλλάξει στρατηγική εδώ και λίγα χρόνια. Κι από ομάδα που έμπαινε κάθε καλοκαίρι σε διαδικασία πολλών και – σχετικά «ακριβών» για τα… κυβικά της – μεταγραφών, έχει μετατραπεί σε ένα κλαμπ που ξέρει που και πώς να αγοράσει σχετικά «φθηνά» και να πουλήσει πανάκριβα στις κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης. Από το 2017, η Άιντραχτ έκανε «στροφή» εξετάζοντας πλέον παίκτες μικρότερων ηλικιών απ’ όλη την ευρωπαϊκή αγορά, τους οποίους αποκτούσε στο κατάλληλο τάιμινγκ και σε τιμές… ευκαιρίας, τους «ζύμωνε» για ένα ή δύο χρόνια κι εν συνεχεία τους πουλούσε σε υπέρ-πολλαπλάσιες τιμές. Μία στρατηγική επιλογή η οποία είχε ως αποτέλεσμα μία ραγδαία μεταστροφή […]
«Μηχανή» παραγωγής ποδοσφαιριστών: Πώς η Άιντραχτ έχει καταφέρει να γίνει το πιο επιτυχημένο selling club της Γερμανίας
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Μπορεί επίσης να σας αρέσει