Είτε εργάζεστε στο μάρκετινγκ, στις δημόσιες σχέσεις ή στις πωλήσεις, είναι σχεδόν βέβαιο ότι στέλνετε δεκάδες email καθημερινά. Ωστόσο, σύμφωνα με ειδικούς, πολλοί επαγγελματίες κάνουν συχνά ενοχλητικά ή αντιπαραγωγικά λάθη στα μηνύματά τους – συχνά χωρίς καν να το αντιλαμβάνονται. Ειδικοί από την ZeroBounce, μια πλατφόρμα email validation και marketing, αποκάλυψαν τις πιο συνηθισμένες λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται σε επαγγελματικά emails, που στην πραγματικότητα μπορεί να κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό. Για τη μελέτη, η ομάδα της ZeroBounce ανέλυσε 1.000.967 επαγγελματικά email που στάλθηκαν μεταξύ Ιανουαρίου 2024 και Οκτωβρίου 2025 και κατέγραψαν τις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες λέξεις-κλειδιά και τις παραλλαγές τους. Τα ευρήματα έδειξαν ότι περίπου 1 στα 50 email περιλαμβάνει μια κοινή λέξη-κλειδί. Οι πιο συχνές λέξεις – φράσεις ήταν: Παρόλο που αυτές οι λέξεις φαίνονται ευγενικές, οι ειδικοί της ZeroBounce εξηγούν ότι η υπερβολική τους χρήση τις καθιστά αναποτελεσματικές. «Μέχρι την εκατομμυριοστή επανάληψη, δεν είναι απλώς κλισέ – είναι λευκός θόρυβος», προειδοποιεί η ομάδα. Η ZeroBounce προτείνει να αποφεύγουμε […]
Αυτές είναι οι πιο συνηθισμένες φράσεις που καλό είναι να αποφεύγετε, όταν γράφετε ένα επαγγελματικό email
Μπορεί επίσης να σας αρέσει