Η Jocelyn Leitzinger που διδάσκει Εμπόριο και Κοινωνία στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόι εκτιμά ότι περίπου οι μισοί από τους 180 φοιτητές της έχουν χρησιμοποιήσει ChatGPT κατά ανάρμοστο τρόπο κατά το τελευταίο εξάμηνο – ακόμη και στις περιπτώσεις που έπρεπε να γράψουν για θέματα ηθικής που συνδέονται με την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI). Όταν η καθηγήτρια ζήτησε από τους φοιτητές της να διηγηθούν ένα «ανέκδοτο» από την προσωπική τους ζωή με θέμα τις διακρίσεις, παρατήρησε ότι το θύμα στις ιστορίες ονομαζόταν πολύ συχνά Σάλι. «Ήταν ξεκάθαρο ότι ήταν ένα γυναικείο όνομα συνηθισμένο στο ChatGPT», λέει η καθηγήτρια του Πανεπιστημίου του Ιλινόι. Οι φοιτητές της δεν έκαναν καν τον κόπο «να γράψουν κάτι από τη ζωή τους!». Και δεν εκπλήσσεται από τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας που δείχνει ότι οι φοιτητές που χρησιμοποιούν τη γενετική ΑΙ για να γράψουν τις εργασίες τους διαθέτουν λιγότερο κριτικό πνεύμα. Η προκαταρκτική έρευνα έχει γίνει viral στα κοινωνικά δίκτυα βρίσκοντας απήχηση στο πλήθος των εκπαιδευτικών που βρίσκονται αντιμέτωποι […]
