Η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει ήδη εισχωρήσει ουσιαστικά στην καθημερινότητα των Ελλήνων καταναλωτών, ενώ αναμένεται να διαδραματίσει ακόμη μεγαλύτερο ρόλο τα επόμενα χρόνια. Παρά τη διάχυτη επιφύλαξη ως προς τη χρήση της στις αγορές, η αυξανόμενη εξοικείωση, η θετική αξιολόγηση των εμπειριών και η ενίσχυση της εμπιστοσύνης σε θέματα πληροφόρησης δημιουργούν ευνοϊκές προϋποθέσεις για περαιτέρω ανάπτυξη. Τα παραπάνω συμπεράσματα προκύπτουν από πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε τον Οκτώβριο το ΙΕΛΚΑ, με δείγμα 500 καταναλωτές-χρήστες Τεχνητής Νοημοσύνης. Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης έχει ήδη μεγάλη διείσδυση στο ελληνικό κοινό, με το ChatGPT να κυριαρχεί συντριπτικά έναντι άλλων εργαλείων. Δεν είναι σαφές το ακριβές ποσοστό χρηστών Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ελλάδα, αλλά εκτιμάται ότι περίπου ο μισός πληθυσμός έχει δοκιμάσει εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης και περίπου 2 στους 3 από αυτούς κάνουν συστηματική χρήση, δηλαδή περίπου το 1/3 του συνόλου. Η εικόνα φανερώνει ότι η εξοικείωση του κοινού με την ΤΝ έχει ήδη προχωρήσει αρκετά, δημιουργώντας ώριμες συνθήκες για νέες εφαρμογές στο λιανεμπόριο και την πληροφόρηση […]
Δυναμικά στην καθημερινότητα των Ελλήνων καταναλωτών η Τεχνητή Νοημοσύνη – Τι δείχνει έρευνα του ΙΕΛΚΑ
Μπορεί επίσης να σας αρέσει