Σε μια περίοδο που η Ευρώπη επενδύει στρατηγικά σε υποδομές υψηλής προστιθέμενης αξίας, η Ελλάδα επιστρέφει στον ευρωπαϊκό χάρτη των σιδηροδρομικών μεταφορών. Η πρόσφατη έγκριση χρηματοδότησης ύψους 277,2 εκατ. ευρώ από τον Μηχανισμό Connecting Europe Facility (CEF) για την αναβάθμιση της γραμμής Αλεξανδρούπολη-Πύθιο, αναδεικνύει την έμπρακτη στήριξη και εμπιστοσύνη της ΕΕ στα έργα σιδηροδρομικών υποδομών που συντελούνται στη χώρα. Το έργο, συνολικού μήκους 68 χλμ., περιλαμβάνει την αναβάθμιση της υφιστάμενης μονής γραμμής, την κατασκευή υποδομής δεύτερης γραμμής, την αναβάθμιση σταθμών και στάσεων, καθώς και κρίσιμες παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο. Μαζί με τη χρηματοδότηση 219,6 εκατ. ευρώ για το τμήμα Πύθιο-Ορμένιο, που εγκρίθηκε τον Ιούλιο του 2024 επίσης από το CEF, ολοκληρώνεται η χρηματοδοτική κάλυψη για τη γραμμή Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο, μήκους 178 χλμ., με συνολική ευρωπαϊκή στήριξη που ξεπερνά τα 496 εκατ. ευρώ. Το project για την αναβάθμιση της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη – Πύθιο (ελληνοτουρικικά σύνορα) – Ορμένιο (ελληνοβουλγαρικά εύνορα), περιλαμβάνει: Γεωστρατηγική σημασία και ευρωπαϊκή διασύνδεση Το έργο εντάσσεται στον […]
