Παρά το γεγονός ότι οι επόμενες εθνικές κάλπες έχουν προγραμματιστεί για τον Ιούνιο 2027, κάτι που σημαίνει πως εάν δεν προκηρυχθούν πρόωρες εκλογές απέχουν περίπου δύο χρόνια από σήμερα, η κυβέρνηση και το υπουργείο Εσωτερικών επιχειρούν να διαμορφώσουν ένα νέο τοπίο στην πολιτική διαφήμιση. Με νέο νομοσχέδιο, το οποίο αναμένεται να κατατεθεί προσεχώς προς συζήτηση και ψήφιση στη Βουλή θα προβλέπεται μια σειρά νέων σημαντικών ρυθμίσεων που θα καλύπτουν όλα τα μέσα προβολής: από τις εφημερίδες, την τηλεόραση και το ραδιόφωνο, μέχρι τις διαδικτυακές πλατφόρμες, τις εφαρμογές για κινητά και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Επί της ουσίας το σχέδιο νόμου του υπουργού Εσωτερικών, Θεόδωρου Λιβάνιου, αποσκοπεί στην εφαρμογή του κανονισμού 2024/900 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που θεσπίστηκε για τη διαφάνεια και την ασφάλεια της πολιτικής διαφήμισης. Στόχος είναι η ενίσχυση της λογοδοσίας, η προστασία της δημοκρατικής διαδικασίας και η διασφάλιση των δικαιωμάτων των πολιτών. Μία από τις πιο σημαντικές αλλαγές αφορά το τέλος των πολιτικών διαφημίσεων στο Facebook. Η εταιρεία Meta, που […]
Έρχονται σημαντικές αλλαγές στην πολιτική διαφήμιση: Τέλος στις στοχευμένες καμπάνιες μέσω Facebook
Μπορεί επίσης να σας αρέσει