Τα Public παρουσιάζουν τη φετινή Black Friday καμπάνια τους με μια ανατρεπτική ματιά που αντανακλά τις νέες καταναλωτικές συνήθειες: το Merry Friday. Η ιδέα βασίζεται σε δύο βασικά insights της αγοράς – όλο και περισσότεροι καταναλωτές αξιοποιούν τις Black Friday εκπτώσεις για να αγοράσουν τα χριστουγεννιάτικα δώρα των αγαπημένων τους, συνδυάζοντας έξυπνες τιμές με έγκαιρη προετοιμασία και παράλληλα, η Black Friday παραμένει η στιγμή που πολλοί επιλέγουν να κάνουν ένα δώρο στον εαυτό τους, επενδύοντας σε προϊόντα που πραγματικά θέλουν. Πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι ο ταλαντούχος ηθοποιός Λευτέρης Ελευθερίου, ο οποίος υποδύεται έναν σύγχρονο, “undercover” Άγιο Βασίλη που τριγυρίζει στα Public αναζητώντας τα πιο ho-ho-hot deals. Με τη λίστα δώρων ανά χείρας, εξερευνά την ποικιλία των καταστημάτων για να βρει τις ιδανικές επιλογές – από τεχνολογία και gadgets μέχρι παιχνίδια και οικιακές συσκευές. Φέτος, τα Public κάνουν κάθε wish list πραγματικότητα, με προσφορές που καλύπτουν κάθε ανάγκη και προϋπολογισμό. Από το δημοφιλές Garmin Fenix 7 Pro στα 499€, το Xiaomi […]
Φέτος τα Public μεταμορφώνουν την Black Friday σε Merry Friday
Μπορεί επίσης να σας αρέσει