Αντιμέτωποι με την ακρίβεια και το υψηλό κόστος ζωής, οι Έλληνες έχουν εξελιχθεί σε κυνηγούς προσφορών, με την αναζήτηση της ευκαιρίας να έχει μετατραπεί για πολλούς σε στρατηγική επιβίωσης. Η ψηφιακή εποχή ενισχύει ακόμη περισσότερο αυτή την τάση, καθώς οι καταναλωτές διαθέτουν πλέον πληθώρα εργαλείων για σύγκριση τιμών, ενώ εκπτώσεις και bonus για τα πάντα -από προϊόντα και εφαρμογές έως υπηρεσίες- βρίσκονται κυριολεκτικά στην παλάμη του χεριού τους. Το φαινόμενο, ωστόσο, δεν περιορίζεται στην εξοικονόμηση χρημάτων, αλλά αποτυπώνει και βαθύτερες ψυχολογικές ανάγκες, που ξεπερνούν τις στενά κοινωνικοοικονομικές συνθήκες. Η ψυχολογία του Έλληνα καταναλωτή Η αναζήτηση της ευκαιρίας δεν είναι χαρακτηριστικό αποκλειστικά των Ελλήνων, ούτε φαινόμενο της σύγχρονης εποχής. Αντίθετα, βασίζεται σε ψυχολογικούς μηχανισμούς που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται το value for money. Η εύρεση μιας καλής προσφοράς συνοδεύεται συχνά από αίσθημα ικανοποίησης και επιτυχίας, καθώς ο καταναλωτής νιώθει ότι έκανε μια έξυπνη επιλογή. Παράλληλα, οι εκπτώσεις μειώνουν τον πόνο της πληρωμής. Όταν ένα προϊόν πχ […]
Γιατί οι Έλληνες λατρεύουν τις προσφορές;
Μπορεί επίσης να σας αρέσει