Η Euroleague έβγαλε 17ο τον Ολυμπιακό σε θεάσεις στα social media και οι Ερυθρόλευκοι της παρέδωσαν απλά μαθήματα αριθμητικής

Με διάθεση… τρολαρίσματος αντέδρασε ο Ολυμπιακός σε πρόσφατη έρευνα της Euroleague, η οποία τον τοποθετούσε στη 17η θέση – από τις 18 ομάδες – όσον αφορά τα views στα social media. Σύμφωνα με τα στοιχεία της διοργάνωσης, ο «ερυθρόλευκος» σύλλογος συγκέντρωσε μόλις 3,2 εκατομμύρια προβολές συνολικά από όλες του τις ψηφιακές πλατφόρμες. Ωστόσο, η ομάδα του Πειραιά δεν άφησε την έρευνα ασχολίαστη και απάντησε… με γεγονότα. Ανέβασε στο Instagram στιγμιότυπα από δύο μόνο βίντεο –την εντυπωσιακή υποδοχή του Εβάν Φουρνιέ και την παρουσίαση του Σάσα Βεζένκοφ– τα οποία από μόνα τους συγκεντρώνουν πολύ μεγαλύτερο αριθμό προβολών απ’ ό,τι ολόκληρος ο ετήσιος απολογισμός που παρουσιάστηκε στη μελέτη της EuroLeague. Ο Ολυμπιακός με σαφή διάθεση χιούμορ και αυτοπεποίθηση, θέλησε να τονίσει την απόσταση μεταξύ των πραγματικών του επιδόσεων στα social media και των όσων παρουσιάζει η διοργάνωση, θέτοντας έμμεσα υπό αμφισβήτηση την αξιοπιστία των δεδομένων. Αφού λοιπόν η ομάδα πόσταρε την πράξη των συνολικών views των δύο αυτών βίντεο (2.785.103 + 2.091.712 […]

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πολιτική Απορρήτου & Cookies
YouTube
YouTube