«Το νομοσχέδιο βάζει τα θεμέλια για έναν σιδηρόδρομο πιο ασφαλή, πιο σύγχρονο, πιο αξιόπιστο. Χωρίς μεγάλα λόγια, χωρίς υπερβολές και κυρίως με σεβασμό στους πολίτες που περιμένουν να δουν αλλαγές στην πράξη», δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης εξειδικεύοντας τα μέτρα για την ασφάλεια και τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου, μετά τη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου. Το νέο νομοσχέδιο επιχειρεί ριζικές τομές στο μοντέλο λειτουργίας του ελληνικού σιδηροδρόμου, δικλείδες ασφαλείας για την κυκλοφορία των τρένων αλλά και αυστηρή αξιολόγηση για το προσωπικό. Εισάγει μια δέσμη μέτρων άμεσης εφαρμογής που ενισχύουν τη σιδηροδρομική ασφάλεια, δίνοντας έμφαση στην αναδιοργάνωση των φορέων και την ενίσχυση της λογοδοσίας. Ειδικότερα, το νομοσχέδιο βασίζεται σε τρεις πυλώνες παρέμβασης: 1. Νέες Δομές Ασφαλείας Σιδηροδρόμου 2. Εκπαίδευση, Αξιολόγηση Προσωπικού Σιδηροδρόμου- Αυστηροποίηση Κυρώσεων 3. Σύγχρονη εταιρική δομή για τον νέο ΟΣΕ / Ταχεία στελέχωση ΡΑΣ και ΕΟΔΑΣΑΑΜ Το σύνολο των διατάξεων θα τεθεί το προσεχές διάστημα σε δημόσια διαβούλευση, με στόχο την άμεση έναρξη εφαρμογής. «Κάνουμε ένα […]
Κυρανάκης για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου: Σε δύο πυλώνες το νομοσχέδιο – Ρυθμίσεις για την ασφάλεια και το προσωπικό
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Μπορεί επίσης να σας αρέσει