Τα Public παρουσιάζουν τη φετινή τους Black Friday καμπάνια με μια ξεχωριστή προσέγγιση που αποτυπώνει την εξέλιξη των καταναλωτικών συνηθειών: το Merry Friday. Η καμπάνια βασίζεται σε δύο σημαντικά insights της αγοράς – ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές αξιοποιούν τις Black Friday εκπτώσεις για να προμηθευτούν τα Χριστουγεννιάτικα τους δώρα για φίλους και αγαπημένους, συνδυάζοντας έξυπνες αγορές με έγκαιρο σχεδιασμό. Την ίδια στιγμή, η Black Friday παραμένει η περίοδος που οι καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν ένα δώρο και στον εαυτό τους, επενδύοντας σε προϊόντα που πραγματικά επιθυμούν. Πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι ο ταλαντούχος ηθοποιός Λευτέρης Ελευθερίου, ο οποίος ενσαρκώνει έναν μοντέρνο, “undercover” Άγιο Βασίλη έτοιμο να ανακαλύψει και αξιοποιήσει τα πιο ho ho hot deals. Με τη λίστα των δώρων στα χέρια του, περιηγείται στα Public αναζητώντας τις καλύτερες προσφορές για να ικανοποιήσει κάθε επιθυμία – από τεχνολογία και gadgets μέχρι παιχνίδια και οικιακές συσκευές. Φέτος, τα Public μετατρέπουν τη λίστα επιθυμιών σε πραγματικότητα με προσφορές που καλύπτουν κάθε ανάγκη. Από […]
Τα Public μεταμορφώνουν την Black Friday σε Merry Friday – με ho-ho-hot deals για όλους!
Μπορεί επίσης να σας αρέσει