Τα μαθήματα στο Σεμινάριο Βυζαντινής Αγιογραφίας συνεχίζονται στη Μητρόπολη Κορέας
Με μεγάλη επιτυχία συνεχίζονται τα μαθήματα στο Σεμινάριο Βυζαντινής Αγιογραφίας της Ορθόδοξης Μητρόπολης Κορέας στη Σεούλ, που άρχισαν από τις 4 Ιουνίου. Είκοσι σπουδαστές και…
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...