Επίτιμος Πρόεδρος της Αδελφότητος Δημητσανιτών «Γρηγόριος Ε’» ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος
Τη βαθιά συγκίνησή του και τη χαρά του εξέφρασε ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος κατά την τελετή αναγόρευσής του σε Επίτιμο Πρόεδρο της Αδελφότητος…
Διαβάστε περισσότερα...
Διαβάστε περισσότερα...