Ένα τεράστιο γκράφιτι φτιάχτηκε στην πρόσοψη του Γενικού Νοσοκομείου στο Ναύπλιο επί της κεντρικής οδού Ασκληπιού, την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026. Η τεραστία τοιχογραφία έχει τραβήξει αρκετή προσοχή, τόσο από κατοίκους όσο και από επισκέπτες. Πρόκειται για μια εντυπωσιακή απεικόνιση του Ιπποκράτη, του Καποδίστρια και της Θεάς Υγείας, που καλύπτει μεγάλο μέρος του εξωτερικού τοίχου και δίνει μια πιο ζωντανή και ανθρώπινη όψη στον χώρο.
Η καλλιτεχνική παρέμβαση έγινε με πρωτοβουλία της Διευθύντριας της ΩΡΛ Κυριακή Καλλή, του προέδρου του Νοσοκομείου Ναυπλίου Θοδωρή Βασιλόπουλου και του προέδρου του Λιμενικού ταμείου Χρήστου Γκούμα. Την επιμέλεια του έργου είχε ο καλλιτέχνης γκράφιτι Κωστάκης Σωτήρης με την υποστήριξη του εργολάβου Σωτήρη Ρουκάι εις μνήμη του γιού Αγγελου .
Όπως μας είπε η γιατρός το έργο αυτό συμβολίζει την ελπίδα και την υγεία και την ανθρώπινη δύναμη δίνοντας χαρούμενες εικόνες για ασθενείς και προσωπικό .
Η τοιχογραφία αναμένεται να φωτιστεί για να είναι ορατή και το βράδυ.
H αναδημοσίευση του παραπάνω άρθρου ή μέρους του επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το ORTHODOXIANEWSAGENCY.GR με ενεργό σύνδεσμο στην εν λόγω καταχώρηση.
Ακολούθησε το ORTHODOXIANEWSAGENCY.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις.