Ο Μάνης Χρυσόστομος στη τελετή ορκωμοσίας στο ΚΕΕΜ Σπάρτης

0

Ο Σεβ. Μητροπολίτης Μάνης κ. Χρυσόστομος Γ’ μετέβη στο Κέντρο Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων Σπάρτης (ΚΕΕΜ) κατόπιν κανονικής αδείας και ευλογίας του επιχωρίου Σεβ. Μητροπολίτου Μονεμβασίας και Σπάρτης κ. Ευσταθίου και τέλεσε την ορκωμοσία των νεοσυλλέκτων οπλιτών της 2026 Β’ ΕΣΣΟ στο στρατόπεδο «ΣΧΗ (ΠΖ) ΚΩΝ. ΔΑΒΑΚΗ» την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026. Ο Διοικητής του ΚΕΕΜ Ταξίαρχος Γεώργιος Ζορμπάς δέχθηκε με εξαιρετική τιμή τον Σεβασμιώτατο και ως ανέφερε στην επίσημη πρόσκλησή του «η ορκωμοσία των νεοσυλλέκτων αποτελεί μία στιγμή ιδιαίτερης σημασίας για την οικογένεια των Ενόπλων Δυνάμεων, καθώς οι νέοι στρατιώτες αναλαμβάνουν επισήμως το καθήκον τους απέναντι στη Πατρίδα με υπευθυνότητα και αφοσίωση.

Αποτελεί συνάμα, μία πράξη δέσμευσης και ευθύνης, εμπνέοντας σεβασμό και υπερηφάνεια σε όλους μας».

Συνελόντ’ ειπείν, Εκκλησία και Ένοπλες δυνάμεις αείποτε έχουν αρίστη συνεργασία.

H αναδημοσίευση του παραπάνω άρθρου ή μέρους του επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το ORTHODOXIANEWSAGENCY.GR με ενεργό σύνδεσμο στην εν λόγω καταχώρηση.

Ακολούθησε το ORTHODOXIANEWSAGENCY.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.