Τις εγκαταστάσεις του Κέντρου Νεότητος της Ιεράς Μητροπόλεως επισκέφθηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λέρου, Καλύμνου και Αστυπαλαίας κ. Παΐσιος. Ο Σεβασμιώτατος ξεναγήθηκε υπό του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Στρατονικείας κ. Στεφάνου στους χώρους των εγκαταστάσεων και ενημερώθηκε υπ’ αυτού δια την εύρυθμη λειτουργία και όλη την τακτοποίηση ώστε όλα να είναι έτοιμα την Δευτέρα 29 Ιουνίου για την υποδοχή των παιδιών της πρώτης σειράς.
Ευχήθηκε δε τα παιδιά να έχουν ένα καλό καλοκαίρι υπό την σκέπη και προστασία της Παναγιάς του Κάστρου!
H αναδημοσίευση του παραπάνω άρθρου ή μέρους του επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το ORTHODOXIANEWSAGENCY.GR με ενεργό σύνδεσμο στην εν λόγω καταχώρηση.
Ακολούθησε το ORTHODOXIANEWSAGENCY.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις.